ترامپ: کانادا ایالت 51 آمریکاست

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 12 خرداد 1405 - 17:57
رئیس دولت تروریست آمریکا در ادامه سیاست‌های توسعه‌طلبانه و جنگ افروزانه، کانادا را ایالت پنجاه و یکم خواند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور خود شیفته دولت تروریست آمریکا در پستی در فضای مجازی نوشت: کانادا، ایالت پنجاه و یکم.

وی با کنایه و در عین حال تحقیر کانادا افزود: کانادا برای اولین بار از سال 2020 به این سو دچار رکود شد.
 
این در حالی است که با تیره‌تر شدن روابط آمریکا و کانادا در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ، آمار تأیید شهروندی کانادا نشان می‌دهد که بسیاری از آمریکایی‌ها از فرصت برای گرفتن شهروندی کانادا استقبال کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.