دادستان کنگان: تعامل دستگاه قضایی و نهادهای اجتماعی تقویت می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 18:10
بوشهر - دادستان کنگان گفت: تعامل میان دستگاه قضایی با نهادهای اجتماعی در این شهرستان تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی‌پویا عصر سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: بهزیستی نقش و مسئولیت بسیار مهمی را در خدمات‌رسانی به جامعه هدف دارد.

دادستان شهرستان کنگان ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه بهزیستی، بر اهمیت تعامل میان دستگاه قضایی و نهادهای اجتماعی تأکید کرد و گفت: هدف ما کمک به اصلاح، بازتوانی و حفظ شأن انسانی افراد درگیر مسائل قضایی است.

وی افزود: همکاری با بهزیستی، فرصت ارزشمندی فراهم می‌کند تا رویکردهای پیشگیرانه و حمایتی با اثرگذاری بیشتر اجرا شود.

در پایان این دیدار، از دادستان شهرستان به پاس همراهی مؤثر و نقش‌آفرینی در اجرای سیاست‌های انسانی و اجتماعی دستگاه قضایی، تجلیل به عمل آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.