ادعای روبیو: ما در حال مذاکره با ایران هستیم

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 12 خرداد 1405 - 18:30
وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا مدعی ادامه مذاکره با ایران شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌مارکو روبیو در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنا مدعی شد که گفتگو با ایران ادامه دارد، اما مذاکره با ایران مانند مذاکره با سوئیس نیست.

روبیو ادامه داد: امیدواریم با ایران به توافقی برسیم که منجر به بازگشایی تنگه‌ هرمز شود.

وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا مدعی شد: اگر ایران بر بستن تنگه هرمز اصرار ورزد، محاصره با قدرت پابرجا خواهد ماند .

روبیو ادعا کرد: ایران ممکن است درباره جنبه‌هایی از برنامه هسته‌ای خود مذاکره کند.

وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا با حمله به عمان گفت: هیچ کشوری روی زمین به جز ایران و شاید عمان، طرفدار اقدامات ایران در تنگه هرمز نیست.

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.