قماطی: دولت لبنان اهرم فشاری علیه اسرائیل و آمریکا ندارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 19:00
معاون رئیس شورای سیاسی حزب‌الله ضمن تشریح مواضع این حزب الله درباره آتش بس و حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ضاحیه، گفت: دولت لبنان اهرم فشاری علیه اسرائیل و آمریکا ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قماطی معاون رئیس شورای سیاسی حزب‌الله به شبکه العربی گفت: معادله ضاحیه در برابر شهرک های شمال اراضی اشغالی قابل قبول نیست و این به اطلاع دست اندرکاران امور رسیده است.

وی افزود: ما با آتش بس واقعی و فراگیر موافقت کرده ایم.

قماطی تاکید کرد: ما به حمله به ضاحیه با هدف قرار دادن مراکز عمقی تر از شهرک های شمال پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: ما به آتش بس اگر واقعی و فراگیر باشد، پایبندیم. ما خط زرد را به رسمیت نمی شناسیم و اراضی لبنانی باید آزاد شوند.

وی گفت: مادامی که تشدید تنش از جانب دشمن وجود دارد حملات به شهرک های شمال اراضی اشغالی ادامه خواهد داشت.

قماطی افزود: دولت لبنان اهرم فشاری علیه اسرائیل و آمریکا ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.