واکنش نماینده قم به یک پیام مردمی؛ بخش زیادی از محتوای این نوع پیامها را به حق می‌دانم

خبرآنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 19:41
نماینده قم با انتشار متنی در فضای مجازی از مخاطبان خود خواست درباره پیامدهای کنار کشیدن از حضور در عرصه عمومی تأمل کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمنان رئیسی نماینده قم با انتشار این پیام واصله به خود، در فضای مجازی نوشت:

این پیام را دیشب دریافت کردم و البته مشابه این را طی روزهای اخیر بارها شنیده‌ام. بخش زیادی از محتوای این نوع پیامها را به حق می‌دانم اما عزیزانی که نظرشان این‌چنین است چند لحظه باخود بیاندیشند که اگر به دلیل سستی برخی مسئولان، خیابان را رها کنیم چه خواهد شد؟! به نظرتان رها کردن خیابان به دلیل دلسردی از عملکرد برخی مسئولان، نتیجه‌ای به جز این خواهد داشت که همین مسئولانی که شما به آنها نقد دارید به دلیل عدم حضور شماها در خیابانها تخت گاز به سمت اهداف خود حرکت خواهند کرد؟!

واکنش نماینده قم به یک پیام مردمی؛ بخش زیادی از محتوای این نوع پیامها را به حق می‌دانم

۲۹۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.