اخلاقی:ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در توانمندسازی نیازمندان استفاده شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 20:45
 بوشهر-معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کنگان بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی برای توانمندسازی اقشار نیازمند و ایجاد فرصت‌های پایدار اشتغال تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اخلاقی عصر سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با تأکید بر گسترش تلاش‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان، اظهار کرد: برنامه اقدام شبکه مدیریت محله‌محور از جمله برنامه‌های مهم و ارزشمند دولت در راستای جلب مشارکت مردم در فرآیندهای تصمیم‌گیری و حل مسائل و مشکلات محلات شهری و روستایی است و می‌تواند نقش مؤثری در توسعه اجتماعی و کاهش آسیب‌های موجود ایفا کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کنگان همچنین بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی برای توانمندسازی اقشار نیازمند و ایجاد فرصت‌های پایدار اشتغال تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.