جریمه بازیکنان صنعت‌نفت پس از شکست در بازی مهم هفته

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 20:55
بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان پس از شکست در بازی مهم هفته مقابل مس شهر بابک در هفته بیست و هفتم لیگ یک کشور جریمه شدند.

سید یوسف موسوی سندرونی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان  سه شنبه ۱۲ خرداد در جمع خبرنگاران،گفت: بنا به مسئولیتی که بر عهده‌ام دارم، باید اعمال مدیریت کنم و بدون هیچ منتی بر حسب وظیفه بخش عمده قرارداد به بازیکنان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: امسال بهترین البسه و امکانات رفاهی  مناسب را برای تیم فراهم کردیم، بنابراین شایسته نیست نتیجه پنج بازی پنج امتیاز باشد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: همچنین امسال تمامی پرواختی‌ها و در جهت دادن روحیه کاملا به موقع بود و شایسته نیست تیم چنین نتایجی کسب کند.

موسوی سندرونی ادامه داد: حال به دلیل نتایج ضعیف پنج درصد  از تمام بازیکنان کسر خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.