سازمان بهداشت جهانی: اسرائیل 190 بار به مراکز درمانی لبنان حمله کرد

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 12 خرداد 1405 - 20:56
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که رژیم اسرائیل 190 بار به مراکز درمانی لبنان حمله کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان بهداشت جهانی در گزارشی از هدف قرار گرفتن هدفمند نظام سلامت لبنان توسط ارتش نازی صهیونیستی خبر داد و نسبت به وضعیت بحرانی کادر درمان و زیرساخت‌های پزشکی هشدار داد.

بر اساس این گزارش، طی سه ماه گذشته 190 حمله علیه بخش بهداشت و درمان لبنان مستند شده است.

 این حملات منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از کارکنان کادر پزشکی شده است.

 زیرساخت‌های حیاتی سلامت در لبنان در پی این تجاوزات دچار آسیب‌های گسترده و جدی شده‌ است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.