اعتراف روبیو: امارات و کویت در جنگ علیه ایران فعالانه همکاری می‌کنند

مشرق نیوز سه شنبه 12 خرداد 1405 - 21:00
وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا اعتراف کرد که امارات و کویت در جنگ علیه ایران فعالانه با آمریکا همکاری می‌کنند.

به گزارش مشرق، مارکو روبیو وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا به همکاری خائنانه برخی رژیمهای مزدور کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با متجاوزان آمریکایی صهیونیستی در جنگ تروریستی علیه ملت ایران اعتراف کرد.

وی در این باره گفت: متحدان منطقه‌ای آمریکا همکاری بسیار نزدیکی با واشنگتن در پیشبرد اهداف نظامی و سیاسی دارند.

روبیو افزود: امارات متحده عربی به عنوان یک نمونه بارز، در جنگ علیه ایران کاملاً فعالانه و جدی وارد عمل شده است.

روبیو عملکرد کویت در همراهی با این راهبرد منطقه‌ای جنگ طلبانه رژیم تروریست آمریکا را نیز بسیار عالی توصیف کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.