معاون جدید هماهنگ‌کننده سپاه لرستان معرفی شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 21:37
خرم‌آباد - سرهنگ پاسدار «محمد برامکی» به‌عنوان معاون جدید هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی با حضور هیئت‌رئیسه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، به پیشنهاد سردار «نعمت‌الله باقری» فرمانده سپاه لرستان و با حکم فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار «محمد برامکی» به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار «بهزاد بازوند» تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار «بهزاد بازوند» نیز پیش‌ازاین به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان معرفی شده بودند.

حکم مسئولیت سرهنگ پاسدار «محمد برامکی» پیش از جنگ رمضان توسط فرمانده شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد شهید «محمد پاکپور» امضا شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.