نشست هم‌اندیشی تیم ملی بانوان در خانه فوتسال

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 21:50
تهران-ایرنا- جلسه هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی فوتسال و برنامه‌ریزی لیگ برتر بانوان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست، فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، علی تارقلی‌زاده مدیر فنی و توسعه فدراسیون، احسان کامیانی رئیس کمیته و سازمان لیگ فوتسال، فرزین دبیری عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، احسان اصولی مشاور رئیس فدراسیون فوتبال، داود پرهیزگار رئیس مرکز ملی و احسان محمدی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتسال حضور داشتند.

در جریان این جلسه، موضوعات مختلفی پیرامون توسعه و برنامه‌ریزی فوتسال بانوان مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان، کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز برای توسعه فوتسال بانوان و تقویت تیم ملی فوتبال بانوان در تمامی رده‌ها، بررسی رویدادهای داخلی و بین‌المللی پیش‌رو در حوزه فوتسال بانوان و همچنین چگونگی همکاری و تعامل متقابل میان باشگاه‌ها و تیم ملی از مهم‌ترین محورهای این نشست بود.

حاضران در جلسه بر ضرورت هماهنگی هرچه بیشتر میان ارکان مختلف فوتسال بانوان برای اجرای مناسب برنامه‌های تیم ملی و برگزاری منظم رقابت‌های لیگ برتر تأکید کردند.

همچنین شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، در این نشست برنامه‌ها و دیدگاه‌های فنی خود برای تیم ملی را ارائه کرد و درباره الزامات آماده‌سازی ملی‌پوشان در مسیر حضور موفق در رویدادهای پیش‌رو توضیحاتی ارائه داد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.