لیگ دسته اول فوتبال؛ سایپا روی نوار بُرد

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 22:24
تهران- سایپا در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول، سایپا مقابل شناورسازی قم به پیروزی رسید تا روند خوب این تیم ادامه پیدا کند و شانس‌های نارنجی‌ها برای صعود همچنان زنده بماند.

به گزارش سه‌شنبه ایرنا، هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با برگزاری دیدارهای باقی‌مانده به پایان رسید.

در یکی از بازی‌های حساس، سایپا برابر شناورسازی قم با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا شانس‌هایش برای صعود به لیگ برتر همچنان زنده بماند.

سایپا با این پیروزی، ۴۵ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت و به یک امتیازی تیم سوم یعنی صنعت نفت رسید.

در دیگر دیدارها، پارس جنوبی و پالایش نفت بندرعباس به تساوی بدون گل رسیدند و نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه هم با نتیجه صفر - صفر به کارشان پایان دادند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.