گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و مصر

عصر ایران سه شنبه 12 خرداد 1405 - 22:41
عراقچی و «بدر عبدالعاطی»، امشب در یک گفتگوی تلفنی، درباره آخرین وضعیت روندهای دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا و تحولات جاری در لبنان گفتگو و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان و «بدر عبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر ساعاتی قبل به صورت تلفنی به گفتگو پرداختند.

به گزارش مهر، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان و «بدر عبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر، امشب در یک گفتگوی تلفنی، درباره آخرین وضعیت روندهای دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا و تحولات جاری در لبنان در سایه تشدید حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور و پیامدهای این اقدامات تجاوزکارانه - که نقض فاحش تفاهم آتش‌بس میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا محسوب می‌شود- گفتگو و تبادل نظر کردند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.