به گزارش ایرنا، تیم شناور سازی قشم در هفته بیست هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه بدون تماشاگر خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم سایپای تهران رفت.
این دیدار که با قضاوت سید رضا مهدوی آغاز شد، برخلاف انتظار و علیرغم میزبانی نماینده هرمزگان این تیم مهمان بود که بهتر ظاهر شد و موفق شد با گلزنی رضا میرزاییان در دقیقه ۱۸ بازی، پیش بیفتد.
تیم میزبان که انتظار چنین گل زود هنگامی را نداشت دست به حملات گسترده ای زد و بهترین بخت گل را نیز در اواخر نیمه نخست به دست آورد که این موقعیت مناسب را از دست داد تا نیمه نخست را تیم مهمان با برتری یک بر صفر به رختکن برود.
در نیمه دوم شناور سازی برای جبران گل خورده به حملات خود ادامه داد اما در یک ضد حمله در دقیقه ۵۶ برای بار دوم توسط سامان مهرابی زاده دروازه اش را باز شده دید.
تیم شناورسازی که نمی خواست از این دیدار خانگی با دست خالی خارج شود از تلاش دست نکشید و در یکی از حملات خود دفاع حریف را مجبور ساخت تا در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شود، هادی دهقانی این پنالتی را به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم به حداقل برسد.
در ادامه بازی باز هم تیم شناورسازی چند موقعیت گلزنی به دست آورد اما گویا بخت با تیم میزبان یار نبود و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بریک به سود تیم سایپا تهران پایان یافت.
تیم داوری این مسابقه را قضاوت کرد و مرتضی هوشیار و محسن عباسی سبوکی «کمکها»، محسن مرادیان«داور چهارم» و منصور جنتی ناظر داوری را تشکیل میدادند.
تا پایان هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان تیم شناور سازی قشم با ۲۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول و تیم سایپا نیز با ۴۵ امتیاز در رتبه چهارم جدول ۱۸ تیمی قرار گرفتند.












