نظامیان صهیونیست همچنان در حال فروش تسلیحات ارتش اسرائیل

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 12 خرداد 1405 - 23:04
رسانه‌های عبری زبان فاش کردند که چند نظامی صهیونیست اقدام به سرقت تسلیحات و فروش آن در بازار می‌کردند.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان واللا اعلام کرد که دادستانی نظامی اسرائیل علیه دو نظامی اسرائیلی که اقدام به سرقت از پادگان‌های محل خدمت خود کرده و آن را می‌فروختند، اعلام جرم کرد.

به نوشته این رسانه، دادستانی تاکید دارد که این دو نظامی از چند پادگان و پایگاه ارتش اسرائیل اقدام به سرقت انواع سلاح کرده و آن را به باندهای تبهکار صهیونیست می‌فروختند.

براساس این کیفرخواست، آنها حتی از محل تجمع نیروهای اسرائیل که برای اعزام به جنگ در لبنان ایجاد شده بود هم سلاح به سرقت برده و فروخته‌اند.

علاوه بر چندین قبضه سلاح هزاران فشنگ نیز بدین شکل به سرقت برده‌اند، در حالی که در میان تسلیحات به سرقت رفته یک تیربار که بر روی یک تانک میرکاوا نصب شده بود، به چشم می‌خورد.

پلیس نظامی اسرائیل هم اعلام کرد، بعد از ماه‌ها تحقیق موفق شد سرنخی از این افراد پیدا و دست آخر آنان را دستگیر کند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.