عزل مدیر شعبه بانکی در پی گزارش سامانه فوریت‌های اداری

عصر ایران سه شنبه 12 خرداد 1405 - 23:46
رییس مرکز ملی بازرسی و فوریت‌های اداری از عزل مدیر یکی از شعب بانک‌های دولتی خبر داد. این تصمیم پس از بررسی گزارش مردمی در سامانه فواد ۱۲۸ مبنی بر عدم رعایت استانداردهای تکریم ارباب‌رجوع و تأیید تخلفات توسط بازرسان این مرکز اتخاذ شد.

کامل داودی، رییس مرکز ملی بازرسی، ارتقای سلامت و فوریت‌های اداری، از عزل مدیر یکی از شعب بانک‌های دولتی در پی رسیدگی به گزارش ثبت‌شده در سامانه فوریت‌های اداری (فواد ۱۲۸) خبر داد.

داودی با اشاره به نقش مؤثر مشارکت مردم در ارتقای کیفیت خدمات عمومی، اظهار داشت: در پی ثبت گزارش مردمی درباره عدم رعایت شاخص‌های تکریم ارباب رجوع در یکی از شعب بانکی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار بازرسان مرکز ملی بازرسی، ارتقای سلامت و فوریت‌های اداری قرار گرفت. بررسی‌های میدانی، ارزیابی مستندات و نتایج بازرسی‌ها نشان داد که عملکرد مدیر مربوطه با الزامات ارائه خدمات شایسته به شهروندان، اصول پاسخگویی و استانداردهای مورد انتظار نظام اداری همخوانی نداشته است.

وی تأکید کرد: پس از طی فرآیندهای قانونی و نظارتی، تصمیم لازم در خصوص این پرونده اتخاذ و مدیر مذکور از سمت خود عزل شد. این اقدام در راستای صیانت از حقوق شهروندان، ارتقای سلامت اداری و تقویت فرهنگ پاسخگویی در دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.

رییس مرکز ملی بازرسی، ارتقای سلامت و فوریت‌های اداری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ضعف، بی‌توجهی یا نارضایتی در دریافت خدمات دستگاه‌های اجرایی، موارد را از طریق سامانه فواد ۱۲۸ گزارش کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.