عوامل «قمه کشی» در پارک کیو خرم‌آباد دستگیر شدند

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 23:55
خرم‌آباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: مخلان نظم و امنیت و عوامل قمه کشی در پارک کیو خرم‌آباد دستگیر شدند و برخورد قاطعی با آنها صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری لرستان علی حسنوند شامگاه سه شنبه در پی وقوع حادثه‌ای مبنی بر قدرت‌نمایی، عربده‌کشی و قمه‌کشی در پارک کیو خرم‌آباد افزود: دستور قضایی فوری و قاطع برای شناسایی، دستگیری و برخورد قاطع با عوامل این واقعه صادر شد و متهمان تا اطلاع ثانوی در بازداشت خواهند بود.

وی افزود: در پی گزارشی مبنی بر قدرت‌نمایی، عربده‌کشی و استفاده از سلاح سرد (قمه) توسط تعدادی از افراد در پارک کیو، بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری عوامل این واقعه صادر شد.

حسنوند با بیان اینکه عوامل این درگیری با تلاش ماموران انتظامی و همکاری دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند، تاکید کرد: با توجه به قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت، متهمان این پرونده تا زمان تعیین تکلیف نهایی و صدور حکم قضایی، با صدور قرار موقت، در بازداشت هستند و هیچ‌گونه اغماضی در این خصوص صورت نخواهد گرفت.

وی از شهروندان درخواست کرد هرگونه موارد مشابه یا اخبار مربوط به فعالیت مجرمانه را بلافاصله به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گزارش دهند تا با قاطعیت با آن برخورد شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.