به گزارش سهشنبه شب ایرنا، رفیعزاده به نقل از این ارزیابی نوشت: «ایده این سامانه مورد استقبال قرار گرفته و مردم در حال ارزیابی هستند که پیگیریها تا چه اندازه سریع و مؤثر است.»
وی همچنین تصریح کرد: «طبق این نظر، گزارشهای رسمی از رضایت نسبتاً بالا و حل عمده شکایات خبر میدهند، اما برای قضاوت قطعی در این باره هنوز زود است.»
در گزارش منتشرشده از عملکرد یکساله این سامانه، آمارهای مختلفی از میزان تماسها، گزارشها، پیگیریها و وضعیت رسیدگی به موارد ثبتشده تشویقها،تذکرات و موارد منتهی به برکناری مدیران نیز ارائه شده است.






