به گزارش خبرنگار ایرنا اجتماع حضور مردم گناباد با بیان خاطرات یکی از بازماندگان ناوگروه دنا که هنگام بازگشت از رزمایش هندوستان به کشورمان مظلومانه مورد هدف زیردریایی آمریکا قرار گرفت، مزین به عطر یاد شهدا شد.
مهناو دوم امیری یکی از پرسنل و بازمانده ناوگروه دنا با بیان خاطرات خود از جنایت آمریکا در هدف قرار دادن این ناوگروه افزود: آمریکا با این جنایت بار دیگر ددمنشی خود را نشان داد و به این ناوگروه در حال بازگشت از رزمایش حمله کرد.
وی ادامه داد:شهادت در دفاع از کشور افتخار بزرگی برای ماست و یاد و خاطره شهدا همچنان زنده است.
آمریکا روز ۱۴ اسفند به ناو دنا که در حال بازگشت از یک رزمایش آموزشی از هندوستان بود حمله کرد که در این حمله ناجوانمردانه، ۱۰۴ نفربه شهادت رسیدند که از این تعداد ۲۰ نفر مفقودالاثر هستند و ۳۴ نفر از دریادلان این ناو نیز مجروح شدند.














