بیش از ۵۰ شهید و زخمی در دور تازه تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 01:24
همزمان با برگزاری دور چهارم مذاکرات مستقیم میان دولت لبنان و رژیم صهیونیستی در آمریکا، حملات هوایی ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مختلف جنوب لبنان ادامه یافت که بر اساس آمار وزارت بهداشت این کشور بیش از ۵۰ شهید و زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک‌های برج الشمالی، عبا و تبنین در جنوب این کشور، مجموعاً پنج نفر به شهادت رسیده و ۴۸ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه برج الشمالی دو نفر از جمله یک کودک به شهادت رسیده و ۳۲ نفر زخمی شدند.

وزارت بهداشت لبنان همچنین اعلام کرد در نتیجه آسیب‌های واردشده به بیمارستان دولتی تبنین بر اثر حملات رژیم صهیونیستی، ۱۱ نفر از جمله یک پزشک و پنج نفر از کارکنان این مرکز درمانی مجروح شدند.

در حمله دیگری به شهرک عبا در شهرستان النبطیه نیز سه نفر به شهادت رسیده و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

این حملات در حالی انجام می‌شود که دور چهارم مذاکرات مستقیم میان دولت لبنان و رژیم صهیونیستی با میانجی‌گری آمریکا در واشنگتن در جریان است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.