پایگاه‌های آمریکا در کویت هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفتند

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 02:10
در پی شلیک چند موشک بالستیک و پهپاد به سمت اهداف آمریکایی در کویت، آژیرهای هشدار در این کشور به صدا در آمدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش کویت بامداد امروز (چهارشنبه) از حمله موشکی و پهپادی به این کشور خبر داد و مدعی مقابله پدافندی با پرتابه‌ها شد.

طبق ویدئوهای منتشر شده، آژیرهای هشدار در بخش‌هایی از کویت به صدا در آمده و پدافند مستقر در پایگاه‌های آمریکا فعال شده‌اند.

همچنین انفجارهایی در شهر «السره» در جنوب کویت و همچنین پایگاه هوایی علی السالم محل استقرار نظامیان آمریکایی رخ داده است. گفته می‌شود پایگاه «عریفجان» در جنوب کویت نیز هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.