اسفندیاری: رسالت ما روایت «بعثت مردم ایران» است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 03:28
رشت - فعال حقوق بشر گفت: رسالت رسانه‌ها روایت حضور و بیداری مردم ایران به‌عنوان «بعثتی نوین» است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدیه اسفندیاری شامگاه سه‌شنبه در قرارگاه رسانه‌ای سردار شهید نائینی در رشت اظهار کرد: رسالت ما روایت «بعثت مردم ایران» است.

وی افزود: بخشی از این مسیر طی شده، اما هنوز راه باقی است. مردم ایران به فرموده رهبر شهید، به‌خوبی نقش و جایگاه خود را نشان داده‌اند.

اسفندیاری با بیان اینکه «اگر ما این روایت را انجام ندهیم، چه کسی باید انجام دهد؟» گفت: رسانه‌های اصلی و جریان‌های خبری دیگر اجازه نمی‌دهند این صداها و روایت‌ها به‌درستی منتشر شود.

این فعال رسانه‌ای، روایت درست از محور مقاومت را برای خود مهم دانست و تصریح کرد: ما در عصر رسانه زندگی می‌کنیم و یکی از ارکان اصلی جنگ امروز، ساختن ذهنیت و روایت در شبکه‌های اجتماعی است.

وی تأکید کرد: باید در کار خبری، مستحکم‌تر، مقاوم‌تر و دقیق‌تر عمل کنیم. تبعات این مسیر برای ما بیشتر است، اما با استقامت می‌توان ادامه داد. رسانه‌های آن سوی مرزها اجازه نمی‌دهند این روایت‌ها منتشر شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.