اولین تصاویر از شلیک‌های شبانه ایران به سمت پایگاه‌های آمریکا | ببینید

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 06:54
نیروی هوافضای سپاه شب گذشته مرکز ناوگان پنجم دریایی آمریکا را مورد حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرکز ناوگان پنجم دریایی آمریکا مورد تهاجم موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده که دشمن آمریکایی یک دکل مخابراتی سپاه در جنوب جزیره قشم را هدف پرتابه های هوایی خود قرار داد در پاسخ به این تجاوز پایگاه هوایی و بالگردی آنان مستقر در یکی از کشورهای منطقه و همچنین مرکز ناوگان پنجم دریایی آمریکا مورد تهاجم موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه قرار گرفتند.

بیانیه شبانه سپاه پس از حمله به مرکز ناوگان پنجم دریایی آمریکا

حملات کوبنده بامداد امروز ایران به پایگاه‌های آمریکا + جزئیات |واکنش فوری به نقض آتش بس و حمله به قشم

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.