انفجارهای شدید در پایگاههای آمریکا در عربستان و امارات/ آژیرها به صدا درآمدند

اقتصادنیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 07:01
اقتصادنیوز: آژیرهای خطر حملات هوایی در پایگاه‌های آمریکا در خاک عربستان سعودی و امارات عربی متحده فعال شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منابع محلی می‌گویند که آژیرهای خطر حملات هوایی در پایگاه‌های آمریکا در خاک عربستان سعودی و امارات عربی متحده فعال شده است.

برخی رسانه‌های عراقی ادعا می‌کنند که شناورهای نظامی در آب‌های نزدیک سواحل امارات هدف اصابت موشک و پهپاد قرار گرفته‌اند.

رسانه «صابرین‌نیوز» گزارش داد که انفجارهای قدرتمندی در محل استقرار نظامیان آمریکایی در سعودی و امارات رخ داده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که فعالیت فرودگاه‌ها و تمام پروازها در بحرین، کویت و امارات عربی متحده به دلیل حملات هوایی متوقف شده است.

برخی منابع غیررسمی نیز می‌گویند که پایگاه‌های آمریکایی در امارات عربی متحده از جمله «الظفره»، «الصفران» و «المنهاد» هدف حمله قرار گرفتند.

این عملیات در واکنش به تجاوز ارتش تروریست آمریکا به یک فروند نفتکش ایرانی در آب‌های بین‌المللی و همچنین حمله غیرقانونی به یک دکل مخابراتی در جنوب جزیره قشم انجام شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.