یک همت سهم لرستان از پروژه آزادراه خرم‌آباد ـ اراک

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 08:11
لرستان برای پرداخت سهم آزادراه خرم‌آباد ـ اراک اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، در جلسه‌ای که با حضور مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا و شرکت تهران‌گسترش برگزار شد، روند اجرایی آزادراه خرم‌آباد ـ اراک مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این نشست اعلام کرد که کلنگ این پروژه سال گذشته به زمین زده شده و بخشی از عملیات اجرایی در محدوده استان مرکزی آغاز شده‌است.

به‌گفته مهدی مجیدی آزادراه خرم‌آباد ـ اراک به‌صورت مشارکتی میان دولت و قرارگاه خاتم اجرا می‌شود و بر اساس توافق انجام‌شده، 60 درصد هزینه‌های اجرای پروژه از سوی دولت تأمین خواهد شد.

بخش دیگری نیز در قالب مشارکت طرف‌های اجرایی پرداخت می‌شود و برآورد اولیه هزینه اجرای این آزادراه حدود 15 هزار میلیارد تومان اعلام شده‌است.

طبق اعلام معاون عمرانی استانداری لرستان از مجموع اعتبار مورد نیاز، استانداری لرستان و استانداری مرکزی هر کدام موظف به تأمین یک همت هستند و 13 همت باقی‌مانده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور تأمین خواهد شد.

اما شاید مهم‌ترین بخش سخنان مجیدی، اعلام آمادگی رسمی برای تأمین سهم مالی خود باشد. او تأکید کرد که به‌محض آغاز عملیات اجرایی در محدوده لرستان، سهم یک همتی خود را از محل مولدسازی دارایی‌ها تأمین و پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 644

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.