سنتکام تایید کرد: ایران پایگاه‌های آمریکا را هدف قرار داد

اقتصادنیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 08:19
اقتصادنیوز: ستاد فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا (سنتکام)، هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آمریکا در منطقه توسط ایران را تایید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای آمریکایی در تاریخ ۲ ژوئن با موفقیت چندین موشک بالستیک و پهپاد ایرانی را منهدم کردند و در واکنش به حملات ایران در نقاط مختلف خاورمیانه، حملات دفاع از خود را علیه جزیره قشم انجام دادند.

سنتکام در ادامه مثل همیشه مدعی رهگیری موشک های ایران شد و نوشت: ایران چندین موشک بالستیک به سمت کشورهای همسایه در منطقه شلیک کرد، اما هیچ‌یک به اهداف مورد نظر خود اصابت نکردند. دو موشک ایرانی که به سوی کویت شلیک شده بودند، پیش از رسیدن به هدف سقوط کردند یا در مسیر متلاشی شدند. همچنین سه موشک شلیک‌شده به سمت بحرین بلافاصله توسط نیروهای پدافند هوایی آمریکا و بحرین رهگیری و منهدم شدند.

ارتش تروریستی آمریکا که از هزاران کیلومتر دورتر برای دخالت در امور منطقه به خلیج فارس آمده، این اقدامات تجاوزکارانه را دفاع از خود نامید و افزود: دقایقی پیش از آن، نیروهای سنتکام سه پهپاد انتحاری را که از سوی ایران به سمت کشتی‌های غیرنظامی در حال عبور قانونی از آب‌های منطقه پرتاب شده بودند، سرنگون کردند. نیروهای آمریکایی همچنین در چارچوب دفاع از خود، یک ایستگاه کنترل زمینی نظامی ایران را در جزیره قشم هدف قرار دادند. در این حوادث هیچ‌یک از نیروهای آمریکایی آسیب ندیدند. نیروهای سنتکام همچنان هوشیار هستند و آمادگی دارند در طول آتش‌بس جاری، در برابر اقدامات تهاجمی و غیرموجه ایران از خود دفاع کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.