پروژه جدید در پرسپولیس کلید خورد

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 08:32
باشگاه پرسپولیس در راستای برنامه‌ریزی برای توسعه ساختار فنی و ایجاد مسیر مناسب به دنبال یک پروژه مهم رفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس در حال بررسی راهکارهای مختلف برای تشکیل تیم «ب» است تا از این طریق شرایط مناسبی برای استفاده از بازیکنان جوان و مستعد خود فراهم کند.

مدیران باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر مذاکراتی را برای خرید امتیاز باشگاه «هوادار» انجام داده‌اند و این موضوع به یکی از گزینه‌های جدی سرخ‌پوشان برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول و یا استفاده از ظرفیت یک تیم مستقل تحت مدیریت باشگاه تبدیل شده است.

مسئولان پرسپولیس معتقدند راه‌اندازی تیم «ب» می‌تواند حلقه اتصال مناسبی بین تیم‌های پایه و تیم بزرگسالان باشد و فرصت بیشتری را در اختیار بازیکنان جوان این باشگاه قرار دهد تا در شرایط مسابقه و فضای حرفه‌ای فوتبال به رشد و پیشرفت خود ادامه دهند.

در همین راستا مذاکرات اولیه میان طرفین انجام شده و رایزنی‌ها برای دستیابی به توافق نهایی ادامه دارد. البته هنوز توافق قطعی میان دو باشگاه حاصل نشده و باید دید در روزهای آینده سرنوشت این مذاکرات به چه شکل رقم خواهد خورد.
پرسپولیس در سال‌های گذشته نیز بارها موضوع تشکیل تیم دوم یا تیمی تحت پوشش این باشگاه را مورد بررسی قرار داده بود اما این بار به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه با جدیت بیشتری این پروژه را دنبال می‌کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.