رئیس سازمان بهزیستی کشور به مقام شهدای کرمان ادای احترام کرد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 08:39
سید محمدجواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، صبح چهارشنبه ۱۳ خرداد در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کرد.

حسینی در این مراسم با حضور بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره این فرمانده شهید را گرامی داشت.

وی همچنین به شهدای جنگ ۱۲ روزه و شهدای جنگ رمضان که در گلزار شهدای کرمان آرمیده‌اند، ادای احترام کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر یک‌روزه خود به استان کرمان برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری نشست تخصصی کوهورت، بازدید از مرکز نگهداری فرزندان تحت پوشش بهزیستی، حضور در شورای سالمندان استانداری و افتتاح مرکز فیاض‌بخش اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، این سفر با هدف بررسی مسائل و ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف تحت پوشش سازمان بهزیستی و توسعه خدمات اجتماعی در استان انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.