اعزام چهار هزار زائر استان مرکزی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 09:13
اراک - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی از اعزام ۴ هزار زائر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) همزمان با سی‌وششمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد رضایی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: کاروان‌های زائران از نقاط مختلف استان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل راهی تهران خواهند شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اعزام زائران، برنامه‌های متعددی در سطح استان پیش‌بینی شده است که از جمله آن می‌توان به برگزاری مراسم بزرگداشت در جوار مرقد شهید پاکپور در روستای دهسد، سازماندهی کاروان‌های خودرویی در شهرستان‌های اراک، ساوه و زرندیه و برگزاری مراسم محوری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بیت تاریخی ایشان در شهرستان خمین اشاره کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی موجب اقتدار و انسجام بیشتر نظام می‌شود و مردم بار دیگر نشان می‌دهند که پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.