برخورد با آمریکایی‌ها باید تشدید شود + ویدئو | آمریکایی‌ها منطق ندارند

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 09:17
کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخورد با آمریکایی‌ها باید تشدید شود. آمریکایی‌ها هیچ منطقی ندارند و جز زور و قدرت چیز دیگری سرشان نمی‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، کوثری بیان کرد: این حرکات آمریکایی‌ها برخاسته از تفکر شیطانی آنهاست که می‌گویند آتش‌بس ولی اقداماتی انجام می‌دهند که خلاف آن است.

پهپاد انتحاری ایران در آسمان کویت | ویدئو

ایران کدام کشورها را هدف حملات موشکی قرار داد؟ | ویدئو

وی ادامه داد: همین بیانیه‌ای که سپاه اعلام کرده که با شدت بیشتری برخورد می شود، باید این چنین باشد و در عمل باید به مراتب قویتر از این، باید با اینها برخورد کرد. چون اینها جز زور و جز قدرت، چیز دیگری سرشان نمی شود و با حرف و جلسات و... طرف مقابل را فریب می دهند. تجربه داریم که به اینها نمی توان اطمینان کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.