دستگیری ۲ نفر مامورنما با ۴ فقره شکایت در پیشوا

مشرق نیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 09:17
پیشوا- فرمانده انتظامی پیشوا از دستگیری ۲ نفر متهم که با سوءاستفاده از لباس و کارت‌های جعلی، خود را مامور انتظامی معرفی و اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه سید اکبر عربی، صبح چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی اعلام چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر اخاذی توسط افراد مامورنما در سطح حوزه قضایی کلانتری ۱۲ طاق سپهر، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ویژه ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی میدانی، موفق شدند هر ۲ متهم را شناسایی، تحت تعقیب قرار داده و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد قابل توجهی کارت شناسایی جعلی و البسه نظامی کشف و ضبط شد.

سرهنگ عربی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: تا کنون ۴ نفر از شهروندان که توسط این افراد مامورنما مورد تهدید و اخاذی قرار گرفته بودند، با مراجعه به کلانتری ۱۲ طاق سپهر، علیه متهمان اعلام شکایت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم در برخورد با افراد مدعی ماموریت، حتماً کارت شناسایی رسمی آنان را مطالبه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.