۷۳ انشعاب غیرمجاز برق در چهارمحال و بختیاری شناسایی و جمع‌آوری شد

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 09:51
شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در دومین مانور سراسری طرح مهتاب در استان ۷۳ انشعاب غیرمجاز برق شناسایی و جمع‌آوری شد.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، مجید فرهزاد روز چهارشنبه در حاشیه دومین مانور سراسری طرح مهتاب در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این انشعاب‌های غیرمجاز پس از شناسایی، با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری نیروهای انتظامی جمع‌آوری و متخلفان نیز مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اجرای این مانور در شهرستان‌های ۱۲ گانه چهارمحال و بختیاری افزود: طرح مهتاب با هدف کاهش تلفات انرژی، صیانت از حقوق مشترکان قانونمند، پایداری شبکه‌های برق‌رسانی و مقابله با استفاده‌ غیرمجاز از انرژی برق اجرایی شد و در هفته‌ و ماه‌های آینده نیز ادامه دارد.

۷۳ انشعاب غیرمجاز برق در چهارمحال و بختیاری شناسایی و جمع‌آوری شد

فرهزاد تصریح کرد: در نگاه کلی از ابتدای شروع طرح مهتاب در چهارمحال و بختیاری تاکنون ۷۴۵ مورد انشعاب غیرمجاز و ۱۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز جمع‌آوری و ۷۹۲ کنتور معیوب تعویض شده است.

وی یادآور شد: در طرح مهتاب (مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق)، شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز، مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز، نوسازی لوازم اندازه‌گیری و تعویض کنتورهای قدیمی با مدل‌های هوشمند به‌منظور افزایش دقت در محاسبه مصرف و مدیریت بهتر بار شبکه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.