کشف بیش از ۳۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 10:04
زاهدان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح «آرامش در شهر» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگار مهر، سردار محمدرضا اسحاقی صبح چهارشنبه به خبرنگاران از اجرای موفقیت‌آمیز طرح ۷۲ ساعته «آرامش در شهر» با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی تفرجگاه ها در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در راستای مطالبات مردمی مبنی بر برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، ۲۷ مین مرحله طرح «آرامش در شهر» با به‌کارگیری توان عملیاتی پلیس در سطح استان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در جریان این عملیات‌های منسجم، ماموران موفق شدند بیش از ۳۱۸ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف و ضبط کنند. همچنین با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی دقیق مخفیگاه‌ها، ۵۷ نفر از عناصر حمل، توزیع و خرده‌فروش مواد مخدر به همراه ۸ نفر سوداگر مرگ و ۴۷۷ نفر معتادمتجاهر را که موجبات سلب آسایش عمومی را فراهم کرده بودند، جمع آوری نمایند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به عزم پلیس مبنی بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ به شهروندان توصیه کرد: ضمن مراقبت از فرزندانشان هرگونه فعالیت سوداگران مرگ را به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.