رویترز: بزرگترین صرافی رمزارز ایران تحریم شد

اقتصادنیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 10:16
اقتصادنیوز: رویترز در خبری مدعی تحریم بزرگترین صرافی رمزارز ایران از سوی آمریکا شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، رویترز نوشت: آمریکا صرافی نوبیتکس را به کمک به دولت و نهادهای نظامی ایران برای دور زدن تحریم‌های غرب متهم کرده و آن را تحریم کرده است. اسکات بسنت، وزیر خزانه داری آمریکا در بیانیه ای با متهم کردن دولت ایران به اقدامات مخرب، خبر از تحریم این صرافی بزرگ داد.

خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد: دو برادر به نام‌های سیدمحمدعلی آقامیرمحمدعلی و سیدمحمد آقامیرمحمدعلی به همراه امیرحسین راد، مدیر عامل این شرکت نیز به صورت انفرادی تحریم شده‌اند. خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که نوبیتکس «حمایت قابل توجهی» از دولت ایران ارائه کرده و «تعداد قابل توجهی» از تراکنش های دیجیتالی مرتبط با نهادهای نظامی ایران و بانک مرکزی ایران را تسهیل کرده است. 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.