عراقچی: ایران و آذربایجان همواره روابطی دوستانه‌ داشته‌اند

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 10:26
وزیر خارجه کشورمان در پیامی به همتای آذربایجانی خود روز ملی این کشور را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های جمهوری آذربایجان، عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان در پیامی به جیحون بایرام اف، روز ملی این کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان همواره روابط دوستانه‌ای مبتنی بر احترام متقابل داشته‌اند که ناشی از ارزش‌های عمیق تاریخی، مذهبی و فرهنگی دو ملت همسایه و مسلمان است.

عراقچی خاطرنشان کرد: مایه خرسندی است که رهبران هر دو کشور همواره با پشتکار برای تحقق رویاها و آرزوهای مردم ما تلاش کرده‌اند و در نتیجه، روابط بین کشورهای ما روز به روز در مسیر توسعه و پیشرفت پیش رفته است. خوشحالم که اشاره کنم این روند پویای توسعه، بیش از پیش تقویت و شتاب می‌گیرد و موضوعات مختلف و منافع مشترک را در سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی پوشش می‌دهد.

وزیر امور خارجه ایران همچنین برای دولت و مردم آذربایجان آرزوی رفاه، شادی و رفاه کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.