کری سنگین شهربابک برای آبادان و رقبا (عکس)

ورزش سه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 10:55
با نتیجه‌ای که در بازی بزرگ هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول رقم خورد معادلات صعود تغییر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بیست و هفتمین هفته از مسابقات لیگ یک پیگیری شد و در مهمترین بازی، مس شهربابک در حضور هوادارانش توانست با نتیجه 0-2 مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شود. تا پیش از این بازی اختلاف امتیاز دو تیم 5 امتیاز بود و آبادانی‌ها امید زیادی داشتند با کسب احتمالی سه امتیاز زمینه حضور در منطقه صعود را فراهم کنند اما شرایط جور دیگری پیش رفت.

شاگردان قاسم شهبا در همان 35 دقیقه ابتدایی مسابقه به دو گل رسیدند تا شوک سنگینی به میهمان اسم و رسم‌دار خود وارد کنند. البته این بازی شاهد فرصت‌های زیادی روی دروازه هر دو تیم بود و حتی صنعت نفت در شروع نیمه دوم یک موقعیت پنالتی را از دست داد ولی در نهایت نتیجه و برنده تغییر نکرد.

حالا صنعت نفت در رده سوم باقی مانده و مس شهربابک با 8 امتیاز بیشتر نسبت به آنها در منطقه صعود است و حتی با صدرنشینی 2 امتیاز فاصله دارد. آن هم در حالی که بعد از بازگشت سه امتیاز کسرشده به حساب این تیم، اعتراض‌های متعددی از سوی مدعیان علیه مس مطرح شد و حتی باشگاه صنعت نفت نیز پرونده را به دادگاه بین المللی CAS برده است.

2456899

همین حواشی باعث شد تا اعضای تیم مس شهربابک بعد از پیروزی در بازی دیروز، درون زمین جشن و پایکوبی کنند و حتی ژست‌هایی بگیرند که حکم کری خوانی برای رقبایشان را داشته باشد. تصاویر ثبت شده از آن لحظات این کری‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

2456900
2456898

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.