ناکامی قاچاقچیان در انتقال 46 کیلوگرم تریاک در میناب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 10:57
میناب-فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت:با تلاش ماموران انتظامی میناب قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در انتقال 46 کیلو تریاک ناکام ماندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی"شهید چغازردی" با همکاری یگان امداد این شهرستان در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ روز گذشته حین گشت زنی ، کنترل و پایش محدود اطراف پاسگاه به 4 نفر دارای کوله پشتی که در حال عبور از بیابان های اطراف بودند ، مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریزطولانی با استفاده از پوشش جنگلی منطقه با رها کردن کوله های خود از محل متواری شدند.

این مسئول انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از کوله پشتی های متهمان جمعا 46 کیلو و200 گرم تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: شبکه ها و باندهای مافیایی قاچاق برای انتقال مواد مخدر به مقصد های خود از شیوه ها و شگردهای خاص و جاسازی های حرفه ای استفاده می کنند که بحمد الله با اشرافیت بالا و هوشمندی و تیز بینی ماموران انتظامی همواره نقشه آنان نقش بر آب شده و سوداگران در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام مانده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.