سرمربی تیم ملی فوتبال نیوزیلند: زمانی برای ناراحتی نداریم/ باید از این شکست درس بگیریم

خبرگزاری میزان چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 11:06
سرمربی تیم ملی فوتبال نیوزیلند گفت: زمانی برای ناراحتی نداریم و باید از این شکست درس بگیریم.
خبرگزاری میزان -

تیم ملی فوتبال نیوزیلند بامداد امروز در دیداری دوستانه و تدارکاتی با نتیجه ۴ بر صفر مقابل هائیتی شکست خورد تا در آستانه آغاز جام جهانی عملکردی ناامیدکننده را ثبت کند.

دارن بیزلی، سرمربی این تیم در نشست بعد از بازی اظهار داشت: این یک درس بسیار سخت و تلخ برای ما بود؛ به‌خصوص با توجه به بازی‌های دشواری که در پیش داریم. بازیکنان در رختکن واقعا ناامید هستند و این نتیجه چیزی نبود که انتظارش را داشتیم.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر نتایج و نمایش‌های خوبی داشته‌ایم و با این ذهنیت وارد اردوی جام جهانی شدیم که قدم به قدم به سمت مسابقات پیش برویم، اما این نتیجه قطعا چیزی نبود که بازیکنان می‌خواستند به دست بیاورند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نیوزیلند گفت: اگر به جریان بازی نگاه کنید، مالکیت توپ تقریبا برابر بود و تعداد موقعیت‌ها هم تفاوت زیادی نداشت، اما هائیتی در لحظات تعیین کننده فوق‌العاده بی‌رحم و مؤثر عمل کرد. آنها از اشتباهات ما استفاده کردند و هر فرصتی را به گل تبدیل کردند.

بیزلی تصریح کرد: حالا باید خیلی سریع واکنش نشان دهیم. بازی با انگلیس در پیش است و بعد از آن جام جهانی آغاز می‌شود. زمان زیادی برای ناراحت بودن نداریم و باید از این شکست درس بگیریم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.