بررسی الزامات HSE در بازسازی پالایشگاه‌های پارس جنوبی

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 11:13
مدیرکل ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) وزارت نفت روند اجرای الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست در فرآیند بازسازی این تأسیسات را مورد بررسی قرار داد.

شهرام احمدی در جریان این بازدید میدانی، ضمن ارزیابی نحوه اجرای الزامات HSE در عملیات بازسازی پالایشگاه‌های آسیب‌دیده، در نشست مشترکی با معاون عملیات و پشتیبانی، سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و همچنین مجریان طرح‌های بازسازی، از نزدیک در جریان روند اقدامات، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی این پروژه‌ها قرار گرفت.

در این نشست، حسین احسنی، سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، گزارشی از روند فعالیت‌های جاری و میزان پیشرفت عملیات آواربرداری در دو تأسیسات پالایشی ارائه کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های همزمان شرکت نفت و گاز پارس افزود: در کنار عملیات بازسازی، با برنامه‌ریزی معاونت عملیات و پشتیبانی، تعمیرات اساسی سالیانه سکوهای دریایی نیز طبق برنامه در حال اجرا است.

بر اساس این گزارش، شرکت نفت و گاز پارس به عنوان متولی تامین بیش از ۷۰ درصد گاز مورد نیاز کشور، در حال حاضر بازسازی سه پالایشگاه آسیب‌دیده پارس جنوبی را که در جریان جنگ‌های ۱۲روزه و رمضان مورد حمله دشمنان قرار گرفتند، عهده‌دار است و بازگشت کامل ظرفیت‌های تولیدی این میدان راهبردی را با اتکا به توان متخصصان خود و بهره‌مندی از دیگر ظرفیت‌های صنعت نفت در دستور کار دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.