اگر کاخ سفید را می‌زدیم دنیا ولمان می کرد؟ | ویدئو

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 11:22
سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر کاخ سفید را می‌زدیم، دنیا ولمان می‌کرد؟!

به گزارش همشهری آنلاین، وی که مهمان یک برنامه تلویزیونی بود بیان کرد: اساسا دولتی یک حکومتی از ان طرف دنیا آمده و بیشتر از ۳۰۰ نفر از مسئولین یک کشور دیگر را ترور کرده و با افتخار هم می گوید. جایمان را عوض کنیم؛ ما قدرت داشتیم، اف ۳۵ داشتیم، پایگاه‌های نظامی مثلاً در آمریکا داشتیم. مخصوصاً در آمریکای جنوبی. از آنجا هواپیما را به قلب کاخ سفید می‌بردیم و ۳۰۰ نیروی حاکمیت آمریکا را می‌کشتیم. دنیا ولمان می کرد؟ عقل داشته باشیم.

اینها فارسی حرف می‌زنند اما... + ویدئو | اظهارات سید جواد هاشمی…

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.