درگیری شب گذشته ایران و آمریکا به روایت CNN | از سنگین‌ترین شب‌های حملات از زمان آغاز آتش‌بس بود | آمریکا یک ایستگاه کنترل زمینی نظامی ایران را هدف قرار داد

اقتصادنیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 11:52
اقتصادنیوز: سی ان ان نوشت: ایران اعلام کرد که «یک پایگاه هوایی و بالگردی آمریکایی» در منطقه و همچنین مقر ناوگان پنجم ایالات متحده در بحرین را هدف قرار داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، سی‌ان‌ان نوشت: ایالات متحده و ایران در یکی از سنگین‌ترین شب‌های حملات از زمان آغاز آتش‌بس در آوریل، دست به تبادل حمله زده‌اند.

در ادامه این مطلب آمده است: به نظر می‌رسد درگیری‌های شب سه‌شنبه زمانی آغاز شد که ارتش آمریکا با استفاده از موشک هلفایر، یک نفت‌کش با پرچم بوتسوانا را که به سمت بندری ایرانی در جزیره خارک در حرکت بود، هدف قرار داد. به گفته فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام)، این کشتی با محاصره دریایی بنادر ایران توسط آمریکا همکاری نکرده بود.

در پاسخ، ایران اعلام کرد به یک کشتی با پرچم لیبریا موشک شلیک کرده است.

اما تشدید خطرناک‌تر پس از آن رخ داد که آمریکا یک ایستگاه کنترل زمینی نظامی ایران را در جزیره قشم، نزدیک تنگه هرمز، هدف قرار داد و این موضوع باعث شد ایران به کشورهای کویت و بحرین در منطقه خلیج فارس موشک و پهپاد شلیک کند.

ایران اعلام کرد که «یک پایگاه هوایی و بالگردی آمریکایی» در منطقه و همچنین مقر ناوگان پنجم ایالات متحده در بحرین را هدف قرار داده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.