حمل و نقل در پارک‌سوارهای قم در ایام ارتحال امام راحل رایگان است

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 11:52
قم - ایرنا- معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از رایگان شدن حمل و نقل عمومی از پارکسوار شمالی و جنوبی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شهرداری قم ، رضا خانه زاد یزدی در گفت و گویی اظهار داشت: با مصوبه شورای اسلامی شهر و موافقت شهردار، حمل و نقل عمومی از پارکسوار شمالی و جنوبی به حرم مطهر و بالعکس برای رفاه حال زائران گرامی در ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ به‌صورت رایگان خواهد بود.

به گفته وی، همچنین پارک خودرو در پارکسوارهای شمالی و جنوبی برای خودروهای شخصی زائران نیز رایگان است.

وی با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای تسهیل تردد زائران افزود: این اقدام در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر، کاهش ترافیک هسته مرکزی، دغدغه‌های حمل‌ونقلی و تکریم زائران انجام شده‌است.

در حال حاضر ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مشغول جابجایی مسافر در سطح شهر قم هستند.

سالانه حدود ۲۰ میلیون زائر و مسافر از سراسر کشور وارد قم می‌شوند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.