«کیمیا زارعی» به اردوی تیم ملی قایقرانی دعوت شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:09
همدان- با هدف آماده‌سازی برای حضور مقتدرانه در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا، ۱۰ قایقران زن از جمله کیمیا زارعی از همدان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی ورزش و جوانان استان همدان اعلام کرد: کادر فنی تیم ملی قایقرانی بانوان، فهرست نهایی ورزشکاران دعوت‌شده به مرحله جدید اردوی آمادگی را اعلام کرد.

این اردو در راستای ارتقای سطح کیفی و آمادگی جسمانی ملی‌پوشان برای شرکت در مسابقات آسیایی ناگویا، از تاریخ ۱۷ خردادماه آغاز شده و تا ۹ تیرماه در محل سد «شهرچای» ارومیه پیگیری خواهد شد.

اردوی آمادگی در رده سنی بزرگسالان، ورزشکاران منتخب شامل فاطمه مجلل، آیکین کریمی، پرنیان ایمانی، مهسا جاور، تینا محمدی، زینب نوروزی، هانیه خورسند، نازنین ملایی و کیمیا زارعی از استان همدان هستند که تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پشت سر خواهند گذاشت.

تلاش برای کسب سکوهای برتر و ارتقای جایگاه قایقرانی بانوان ایران در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن، اولویت اصلی این مرحله از اردوی آمادگی اعلام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.