نشست مهم مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با میزبانی استقلال برگزار شد

افکار نیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:17
نشست هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به میزبانی استقلال برگزار شد.

در آستانه شروع رسمی باشگاه‌ها برای فعالیت نقل و انتقالات تابستانی و آغاز بازیکنان با مربی و بازیکنان مدنظرشان، مدیران عامل در جلسه‌ای حضوری- مجازی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علی تاجرنیا، رئیس هیئت مدیره سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال میزبانی جلسه‌ای با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری را انجام داد تا پیرامون رفع مشکلات تیم‌ها برای شروع فصل جدید هم‌اندیشی شود.

مدیران باشگاه‌های لیگ برتری صبح امروز در جلسه‌ای که به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، مباحث مختلفی مطرح کردند که مهم‌ترین آن، کاهش هزینه‌ها در فصل پیش‌رو و پایین آوردن قرارداد بازیکنانی با قراردادهای نجومی بود.

برخی باشگاه‌ها در فصل اخیر قراردادهای قابل توجه بستند که مدیران عامل امروز به اتفاق نظر رسیدند تا دستمزدهای سنگین را کاهش بدهند و پرداختی‌های متناسب و نزدیک به سایر رقبای خود داشته باشند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.