ماجرای پاسخ قالیباف به ونس در مذاکرات اسلام‌آباد + ویدئو | هیات آمریکایی بعد از تنفس برنگشت

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:24
نیکزاد، نایب‌رئیس‌ مجلس ماجرای پاسخ قالیباف به ونس در مذاکرات اسلام‌آباد را تعریف کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، نیکزاد بیان کرد: در مذاکرات اسلام‌آباد آمریکایی‌ها خطاب به آقای قالیباف حرفی زدند که مضمون آن این است که ما با اقتدار، اطمینان و اعتماد آمده‌ایم و آقای قالیباف در پاسخ گفت ما با اقتدار، عدم اطمینان و عدم اعتماد به شما در اینجا حاضر شده ایم چون شما وسط مذاکره به ما حمله کرده‌اید.

از آنجایی که موضوعات در این قسمت جلسه با تندی پیش می‌رفت قرار شد۳ صبح جلسه متوقف شود. بعد از آن بود که هیات آمریکایی دیگر پای میز مذاکره بازنگشت.

فکر کردیم رئیس جمهور را زده‌اند؛ گفت آقا چه می‌شود؟! | پاسخ تند قالیباف به ونس؛ جزئیات تازه از جلسه با آمریکایی‌ها | این اتفاق از الطاف خفیه الهی است

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.