تجدید میثاق رئیس سازمان بهزیستی کشور با آرمان‌های شهدا در سفر به کرمان

خبرآنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:40
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، صبح چهارشنبه ۱۳ خردادماه در آغاز سفر یک‌روزه خود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید محمدجواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز ضمن زیارت مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت را گرامی داشت.

وی همچنین با حضور بر مزار شهدای جنگ ۱۲ روزه و شهدای جنگ رمضان، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرد.

بررسی ظرفیت‌های اجتماعی و ارتقای سطح خدمات بهزیستی در استان کرمان، هدف اصلی این سفر عنوان شده است.

بر همین اساس برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری نشست تخصصی کوهورت(مطالعات آینده‌نگر)، بازدید از مراکز نگهداری فرزندان تحت پوشش، شرکت در جلسه شورای سالمندان استانداری و افتتاح مرکز فیاض‌بخش در دستور کار معاون وزیر قرار دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.