تنش جدید در استقلال پس از استعفای عضو هیئت مدیره

خبرورزشی چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:41
بعد از کناره‌گیری مجتبی فریدونی از هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان شد تنش در جمع مدیریت این باشگاه بالا گرفته که حالا با صحبت‌های تازه تاجرنیا می‌توان آن را حس کرد. 

علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در حاشیه مراسم قهرمان ایران در ارتباط با انتقادات اخیر مجتبی فریدونی پس از کناره‌گیری از هیئت مدیره استقلال صحبت‌های مهمی را بیان کرد. 

اظهارات تاجرنیا در ارتباط با موضوعاتی که فریدونی درباره تصمیم سازی‌ها در راس باشگاه استقلال مطرح کرده بود مشخص می‌کند تنش همچنان در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بالاست. 

تاجرنیا در این باره با اشاره به انتقادات فریدونی گفت: «من می‌توانم ۱۰ تصمیم را مثال بزنم که تصمیمات آقای فریدونی بدتر بوده است. گرفتن وکیل، فلان بازیکن و ... از این دست است. الان که استقلال نتیجه گرفته است، شرط انصاف این است که تیم را تقویت کنیم. برخلاف سال گذشته که تجمع هواداران و نارضایتی‌شان جلوی باشگاه بود، در سال جاری ۷، ۸ قهرمانی در رشته‌های مختلف استقلال کسب کرده و تیم فوتبال صدرنشین لیگ است».

وی همچنین در ادامه این بحث به شکل مستقیم مدعی شد که عضو تازه کنار رفته (فریدونی) تصمیماتی در باشگاه استقلال داشته که ظاهرا محقق نشده است. تاجرنیا در ادامه حرفش گفت:  «این شرایط نتیجه یک کار گروهی در هیات مدیره است و اگر کسی حالا به جایگاهی که می‌خواسته نرسیده، شروع به صحبت کردن کند، زیبنده استقلال نیست».

بیشتر بخوانید: مواد مخدر سوژه اصلی اردوی تیم ملی فوتبال/ این چیزها برای ما شوخی است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.