در لیگ ملت‌ها برای مردم ایران می‌جنگیم

ورزش سه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:49
پاسور تیم ملی والیبال با بیان این‌که در مسابقات برای مردم ایران می جنگیم، گفت: تلاش می‌کنیم سطح عملکرد و نتایج تیم ملی را نسبت به سال قبل ارتقاء دهیم.

به گزارش "ورزش سه"، عمران کوکجیلی پس از نخستین تمرین توپی تیم ملی در برزیلیا، اظهار داشت: خدا را شکر بعد از یک سفر طولانی تیم ملی در دو گروه به برزیل رسید. در روزهای اول و دوم ریکاوری‌های خوبی داشتیم و استراحت کردیم و بدن بازیکنان با شرایط آب و هوایی و زمانی این کشور تطبیق پیدا کرد.

وی با بیان این‌که امروز نخستین جلسه تمرین توپی را برگزار کردیم، تصریح کرد: آشنایی با توپ و بحث چابکی بازیکنان بعد از سفر طولانی مدت محورهای این تمرین توپی بود.

پاسور تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: خدا را شکر شرایط تیم ملی روز به روز بهتر می‌شود و روز شنبه هفته آینده با تیم ملی برزیل بازی دوستانه داریم که محک خوبی برای بازیکنان است. تیم ملی چند بازیکن جدید دارد و این مسابقه برای هماهنگی خوب است.

وی در پایان گفت: با انگیزه و آماده هستیم که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. انشاالله با قدرت و آمادگی بالا لیگ ملت ها را استارت می‌زنیم. تلاش می‌کنیم سطح عملکرد و نتایج تیم ملی را نسبت به سال قبل ارتقاء دهیم و برای مردم ایران بجنگیم و قدرت واقعی والیبال ایران را نشان دهیم.

تیم ملی والیبال مردان ایران که اردوی برون مرزی خود را از روز یکشنبه دهم خرداد در برزیلیا آغاز کرده است، بامداد امروز (چهارشنبه ۱۳ خرداد) به وقت تهران نخستین تمرین توپی خود را برگزار کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.