سرلشکر رضایی: پاسخ هر تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:01
فرمانده اسبق کل سپاه در واکنش به اتفاقات اخیر در خلیح فارس نوشت: پاسخ هر تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه در واکنش به اتفاقات اخیر در خلیج فارس، در شبکه مجازی نوشت: پاسخ هر تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است.

در این پیام آمده است: 

 ‏نه در مذاکره و نه‌ در روند آتش‌بس اجازه زیاده‌خواهی به آمریکا را نخواهیم‌ داد. پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است. تاریخ به عقب باز نمی‌گردد و متجاوز به سرعت تنبیه خواهد شد.

محسن رضایی , جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران , خلیج فارس ,  

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.