۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در دشتی افتتاح می‌شود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:13
استاندار بوشهر از پروژه‌های مدرسه‌سازی در شهرستان دشتی بازدید کرد و با اشاره به پیشرفت ۸۰ و ۶۰ درصدی دو مدرسه ۱۲ کلاسه، از افتتاح یکی در هفته دولت و دیگری تا دهه فجر امسال خبر داد.

ارسلان زارع چهارشنبه ۱۳ خرداد به همراه شاهپور رجایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر، فرماندار دشتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، از پروژه‌های مدرسه‌سازی در دو نقطه شهرستان دشتی بازدید کرد.

استاندار بوشهر در جریان این بازدید، ضمن بررسی روند اجرایی پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه شهید قائدی دشتی، اظهار داشت: این مدرسه با زیربنای ۲۲۰۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومانی در حال احداث است و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این پروژه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین از مدرسه ۱۲ کلاسه شهید ملاح بازدید کرد و افزود: این پروژه با ۳۸۰۰ مترمربع زیربنا و اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان، اکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس اعلام مسئولان پروژه، تا دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

ارسلان زارع با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان دشتی، تأکید کرد: تکمیل این پروژه‌ها نقش مهمی در ارتقای عدالت آموزشی و ایجاد محیطی استاندارد برای دانش‌آموزان خواهد داشت. تسریع در اجرای این طرح‌ها جزو اولویت‌های مدیریت استان است و انتظار می‌رود پیمانکاران با جدیت بیشتر، کار را در موعد مقرر تحویل دهند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.